Itsetutkistelun paikka!
Seurasin eilen tiiviisti koko potilasturvallisuuslakiin liittyvän keskustelun. Tässä ensimmäiset arvioni. Asiassa on periaatteellinen, poliittinen ja sanoisinko myös henklöhtainen puolensa. Periaatteelliseen puoleen puuttui vasemmistossa erityisesti Anna