Tuuletuksen jälkeen ….
Kuuntelin eilen VASin johdon tiedotustilaisuutta, joka pidettiin potilasturvalain käsittelystä seuranneen ”tuuletuksen” jälkeen. Pari asiaa jäi mietityttämään: Eduskuntasryhmän pelisäännöt Eikö olisi parasta päättää yhteisestä linjasta kokouksessa,