Katselin tänään Pentti Kasurisen tekemän dokumenttielokuvan Claes Andessonin elämästä ja ajattelusta. Se oli todella hieno kokemus. Suosittelen lämpimästi! Gladoniin, jolla nimellä minä ja me muutkin
Päivässä ehtii paljon, jopa ulkomaille ja takaisin. Kun ennen Ukrainan sotaa monet itäsuomalaiset tekivät bensanhakumatkoja Viipuriin tai Sortavalaan, Helsingistä on jo pitkään piipahdettu päiväseltään