Suomessa osataan vatuloida. Pohjois-Karjalassa se on sallittua (?)
Onko vatulointi kansantauti? Mielestäni suomalaiset ovat vatuloinnin edelläkävijä-kansaa, hyvässä ja pahassa. Kautta koko Suomenniemen täällä puuhastellaan ja pohdiskellaan maailman asioita ilman näkyvää tulosta, teeskennellään